fredag den 1. februar 2013

Nye Asos klæder!!! Maxi skirt + Maxi dress + Shades

Så kom pakken endelig fra Asos!
Nu kan jeg SLET ikke vente til det bliver forår!
Virkelig nogen lækre ting jeg fik på udsalg.

Gik lige amok med at prøve forskellige outfits med min nye nederdel :D


How to wear 
a maxi skirt thigh high split on a night out:









Maxi dress fra Asos med dyb ryg
Kan allerede sige nu at den vil blive min yndlings beklædning til stranden med en bikini indenunder.

Ma new 70's shades!!
Elsker mine nye solbriller - meget klassiske og fierce ;)



xoxo
Stay tuned!





4 kommentarer:

  1. bredstroppede sandaler- mer' info, tak! De er bare saa flotte! Og maxikjolen - du ved godt, vi lige skal sy mig en kopi, naar vi ses til maj, ikke? xx

    SvarSlet
  2. Great pictures, great blog, so : PERFECT!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks, you too! :) Really cute pictures!

      Slet