torsdag den 24. januar 2013

DIY sæsonen går snart ind!

Til dem der kender mig ved i nok at jeg en gang imellem kan li' at sætte mig for at lave noget tøj eller accesories selv. 
Der findes ikke noget federe når det lykkedes at lave noget du kan købe for flere hundrede, men som du har kunnet lave selv.
Sidste sommer gik det store dip'n'dye projekt på  shorts/bukser (klippet til shorts) som jeg havde købt i genbrugsforretninger:



Når jeg skal finde inspiration til nye DIY's er nastygal.com altid et godt sted.
Jeg finder altid noget nyt og anderledes tøj som jeg får lyst til at lave selv.
Dette er forårets/sommerens fremtidsprojekter indtil videre:



Nastygal.com





Nastygal.com

Abeautifulmess.com

Jeg er blevet helt vild med det der galaxy print og har set flere tutorials nu hvor nemt det kan laves.
En løs skater kjole med galaxy print står øverst på listen.

Nastygal.com

SPS boutique - Jeg elsker stort set ALT hvad de laver!! Farver og kant!


Man kan også lave en kedelig lilla kjole om til galaxy



Swellmayde.com - Hun er nok min YNDLINGS DIY'er pt.! SÅ talentfuld!
Sko med galaxy og ombre ku også være fedt at prøve. Det kræver bare nogen hvide lærredssko.


Ispydiy.com - Hun er også super dygtig! Og fede ideer!
Den her accessory ville være også lækker til sommer.

P.s. Asos har 25% rabat på alt pt. så jeg har lige købt en kjole, en nederdel og disse lækre 70'er solbriller (ja jeg har en 'thang' for shades - jeg har nok 20 par). Glæder mig SÅ meget til at vise jer tingene når de kommer.

xoxo
Stay tuned!


1 kommentar: