fredag den 4. januar 2013

Nail update/inspiration!!!

I'M BAAACCKK IN DK!!

Negleinspiration

Ja så er jeg tilbage! Tænkte at jeg lige ville genopstarte min blog med en update af nogen af alle de negle jeg har fået lavet de seneste par måneder.
Kan være i mangler inspiration til den kommende fest ;)



Neglene til Halloween

Lavede negle med sten på Anni (selv med meget korte negle kan de godt komme til at se flotte ud) :)



I New Look fandt jeg det her mega fede perfect pearl manicure set fra Kelly Brook. Mega fedt! Jeg har den også i pink som jeg glæder mig til at prøve.

Mine julenegle



Fik det her lækre Sally Hansen franske manikure sæt i julegave så det måtte også lige prøves af til nytår. Elsker det lilla skær!

Håber i blev lidt inspireret.

Stay tuned!
xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar