fredag den 24. august 2012

Rimmel Waterproof Gel Eyeliner vs. Rimmel Exaggerate Eye Liner - test

Jeg har i dag prøvet en ny vandfast eyeliner fra rimmel (Rimmel Waterproof Gel Eyeliner). Da jeg her til aften kiggede mig i spejlet efter at have den på hele dagen, fik jeg et chok. Eyelineren sad udtværet på hele øjenlåget. Forfærdeligt!! Vandfast? Pft!

rimmel waterproof eyeliner
Rimmel Waterproof Gel Eyeliner



Jeg holder stadig fast i Rimmel's Exaggerate eye liner. Det er minYNDLINGS so far. Den rette tykkelse på penslen, nem at bruge, kan bruge den rigtig mange gange før den er tom eller tørrer ud (money-saver), og holder en hel dag + aftenen med (har gjort det flere gange hvor den stadig sad usmørret efter at have haft den på i ca. 20 timer). Rimelig sej eyeliner! Men ærgerligt med deres nye produkt. Kom igen Rimmel.

rimmel liquid eyeliner
Rimmel Exaggerate Eye Liner
Dette er favoritten!!




Jeg har også testet en af Shiseido's flydende eyelinere, men jeg kan ikke huske hvad den hed (smed den ud) men den så sådan her ud:





Den er VILDT dårlig!! Jeg tror så også at de har taget den af markedet for jeg kan ikke finde den på nettet :)

Stay tuned!
xoxo
Vanessary

Ingen kommentarer:

Send en kommentar