mandag den 14. januar 2013

Pink or mint? Savner du også sommeren?

Is pink back?

Jeg er begyndt at savne sommerfarverne og måtte lige prøve med pink negle igen og denne gang med mit pink caviar negle sæt. Jeg skiftede mellem to forskellige pinke farver. Det blev lidt for meget, så jeg skiftede allerede næste dag.








Valgte derefter at skifte til denne lækre mint farve fra Pieces. Glimmer neglelakken er også fra Pieces.
Ice Princess!




Årets julegave til mig selv: Lady Gaga - Fame
Trængte til en ny aften duft og ville gerne prøve noget nyt. 
Denne parfume har den sødme og fylde men samtidig blomsteragtige duft som jeg ka lide at anvende om aftenen. Er blevet rigtig glad for den og er blevet min nye yndlings. 



Nå ja og så lige et plus... Frk. Gaga har valgt at farve væsken sort. Det ser SÅÅÅÅ fedt ud :D Elsker det!


Har leget lidt i Photoshop. Synes sgu det er svært :)

Vanessary i sne. Det er ikke min baggrund

Min veninde Denisa - Billedet er taget fra en bytur på Park - Billedet af macarons er ikke mit




 Vi ses snart!
Det næste indlæg bliver om nogen af alle de kjoler jeg har købt i Sheffield! :D
Stay tuned! 
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar