tirsdag den 15. januar 2013

Jamie tid! Er du også vild med Jamie Oliver's mad?

Så skal der afprøves nye retter!
Var så heldig at få "Jamies mad på 15 minutter" i julegave som jeg havde ønsket mig :D
Man må vist sige at jeg blev lidt meget glad for Jamies restauranter efter at have spist både på hans Italian i Edinburgh og i Manchester hvor de udelukkende serverer italiensk mad. 
Det var bare liiiige mig! Elskede alt hvad jeg smagte (ja man smagte vel lidt hos hinanden ;) )

Her er lidt af billederne fra restauranten Jamies Italian i Edinburgh.
  








 

Forretten: En lille lækker salat
Hovedret: Feather Steak. Lækkert grillet men lidt kedelig.

Ja her er lidt hvad de andre fik:
En krabbe risotto 


En pasta pomodore (tror jeg nok)

Lyset og stemningen var SÅ hyggelig! En oplevelse i sig selv bare at være der.


Desserten! En lækker lækker brownie med hindbær og vaniljeis. Shit jeg døde og kom i himlen!




Nå tilbage til min nye kogebog.
Glæder mig til at komme i gang!

Første kapitel:
Kylling

Her er nogen af de første retter jeg vil prøve


Kyllinge fajitas

Græsk kylling med couscous og tzatziki

Thaikyllinge-laksa

Branket kylling og san fran quinoasalat

Cæsarsalat

Ønsk mig held og lykke :D

Stay tuned!
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar