mandag den 1. september 2014

Kreative ideer når man er i sommerhus

Så er sommeren officielt slut (bbuuuuuhh) og dermed skal I da ha lov at se nogle at de ting jeg har syslet med i sommerferien.

Jeg har været en hel del i sommerhus i år da det udelukkende stod på ferie i Danmarks land.

Her er nogle at de kreative ideer jeg fandt på at lave, da jeg var i sommerhus. Måske det også kan inspirere jer næste gang i keder jer. :D

Man kan altid gå ned til stranden og finde spændende sten.
Jeg besluttede mig for at samle mange sten så jeg kunne lave forskellige dyr.

Med hjælp fra en limpistol endte jeg med at lave en hest og en narhval :)
Ja i skal ikke tage jer af det mislykkede grønne dyr i baggrunden (anden tabte hovedet) :D




Man kan også gå en lang tur i det grønne og samle spændende blade og blomster til at lave en simpel borddekoration.
Jeg tog bare noget ståltråd og viklede det et par gange om lysestagerne. Dermed havde jeg noget at stikke blomsterne i.





Så SÅ hyggeligt ud om aftenen.





Ja man kan altid invitere nogen veninder og tage nogle fjollede billeder fra stranden :)


Bade er altid sjovt. Vi tog en alm. dobbelt luftmadras med til vandet så vi alle 3 kunne ligge og dase på den. Vi tog også et langt reb med så vi ikke drev til søs :D



 Ved solnedgang kan man fange krabber!
Smadder skægt! I alle aldre. :D
Man skal bare bruge en lang snor, en tøj klemme, en sten og noget kødpålæg af en eller anden slags.
Vi brugte hamburgerryg. Og krabberne elskede det!
i løbet af 10 min. var spanden fyldt med krabber.



Næste indlæg kommer til at handle om mine palleprojekter jeg har haft i løbet af sommeren, som endte meget vellykket hvis jeg selv skal sige det :)

Hyg jer!
Vi ses!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar