mandag den 4. november 2013

Efterårsdekoration på den simple måde :)

Hej læsere

Jeg tænkte at det var så lang tid siden at jeg havde lagt noget op, så tænkte at jeg lige ville vise mit lille kreative pusterum i efterårsferien.

Elsker farverne om efteråret. Det forsvinder dog desværre pænt hurtigt.



Så valgte jeg at gå på kastanjerov i haven :)


Samlede en masse ting i haven som jeg kunne bruge til at dekorere med.


Jeg brugte de spidse kastanjeskalder der lå på jorden til at male øjne på så de lignede pindsvin
og så fandt jeg et hjørne i haven hvor der var meget mos og gravede et stykke af.
Fandt en flad kurv, lagde en plastikpose i bunden og derefter mossen ovenpå.
Derefter kunne man pynte som man havde lyst. 
Mit resultat blev således:
p.s. svampene satte jeg fast med ståltråd som jeg bøjede til "hårnåle" som jeg så bare stak igennem rodden af svampen til de sad fast i mossen.

Håber også i havde en god efterårsferien og at i overlevede stormen.
Puuuuha.
Men nu kommer vinteren også snart og den bliver lang tror jeg.
Hold jer varme derude!

xoxo
Vanessary

Ingen kommentarer:

Send en kommentar