søndag den 15. december 2013

Juledekorationer og julebag 2013


Har haft en hyggelig weekend med min familie og vi har lavet en dekoration hver.

Jeg beklædte et juletræ af stål med gran og julepynt som et rigtigt lille træ. Synes det blev rigtig sødt.

  

Min kalenderlysdekoration. Meget simpel.

Min far havde tilfældigvis en afskåret birkestamme i haven som han så kunne skære nogen forskellige stykker ud af og lavede mig så denne fine adventskrans. Den er SÅ fed!

Min mors kreation. Meget kreativ :)

Ja det er jo ikke jul før man har bagt. Min far og jeg bagte en kæmpe portion brunkager, vaniljekranse og julecookies. Jeg bandt nogen bånd, kanelstænger og navneskilte på nogen glas og sendte to glas med småkager afsted til min værtsfamilie i Helmstedt som tak for i sommers.



Bagte også lidt med mor. Det blev til disse ingefær og lime kager med glasur. 


Håber at i også har fået bagt nogen vellykket kager og lavet nogen flotte dekorationer.
Glædelig jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar